<-- Kod do umieszczany we wszystkich witrynach - agregujacy dane ze wszystkich witryn -->
DID & SUNSTAR
OD 30 lat D.I.D jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.

Nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu, który:
• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty,
• nie powoduje strat mocy,
• zapewnia cichą pracę jednostki napędowej.

Łańcuchy rozrządu D.I.D spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu.

Współczesne silniki motocyklowe cechuje duża moc i zwarta mała gabarytowo konstrukcja. Silnik o dużej mocy wymaga zastosowania łańcucha rozrządu o bardzo dużej wytrzymałości. Zwarta konstrukcja wymaga zastosowania łańcucha o małym skoku ogniwa. Trzydzieści lat pionierskich doświadczeń D.I.D w produkcji łańcuchów do napędu wewnętrznych mechanizmów silnikowych przyniosło wymierny efekt.

D.I.D jako pierwsze skonstruowało i wyprodukowało łańcuchy rozrządu które łączą te dwie pożądane cechy:
• mały skok ogniwa,
• wysoka wytrzymałość. 

Tani, nieprecyzyjnie wykonany, o małej wytrzymałości łańcuch rozrządu -to pozorna oszczędność. Wyciąga się szybko i zmienia ustawienia faz rozrządu przez co pogarszają się osiągi motocykla. W ekstremalnych przypadkach wyciągnięty łańcuch może się zerwać. Koszt naprawy silnika na skutek zerwania się łańcucha rozrządu jest zwykle bardzo wysoki.
Nie ryzykuj !
Nowoczesne silniki wymagają zastosowania łańcuchów rozrządu o najwyższej odporności na rozciąganie, zmęczenie i uderzenie .
Jakość i wytrzymałość łańcuchów rozrządu D.I.D jest sprawdzona i powszechnie znana.

DAIDO KOGYO CO. deklaruje że:

NOWE łańcuchy płytkowe (SILENT CHAINS) SCA0412 ASDH i SCA0409 ASDH mają POTRÓJNĄ odporność na zużycie w porównaniu z SCA0412 DHA i SCA0409 DHA .

UWAGA : Wysoka wytrzymałość łańcuchów SDH zależy od jakości i stanu oleju silnikowego.



Instrukcja montażu


1. Dokładnie dobierz odpowiedni łańcuch rozrządu do modelu motocykla.
2. W przypadku wątpliwości co to typu, rozmiaru, ilości ogniw skonsultuj się z dealerem marki Twojego motocykla.
3. Zawsze przed wymianą łańcucha rozrządu sprawdź stan mechanizmu napinającego (napinacza) oraz prowadnic. Jeżeli napinacz lub prowadnice są uszkodzone lub zużyte.
4. Łańcuch rozrządu powinien być zamontowany w całości (nierozłączony) zanitowany fabrycznie przez wytwórcę łańcucha D.I.D
5. Wymianę łańcucha (bez utraty z tytułu rękojmi i gwarancji) może przeprowadzić tylko autoryzowany serwis marki danego motocykla.
6.Montaż łańcucha należy wykonać zgodnie z procedurą opisaną w oficjalnej książce warsztatowo-naprawczej danej marki i motocykla.


 

Gwarancja


Łańcuchy motocyklowe D.I.D. podlegają wielu kontrolom jakości i testom podczas procesu produkcji. Producent, sprzedawca (w tym importer) łańcuchów D.I.D przyjmuje odpowiedzialność wyłącznie za wady materiałowe i wady wykonania łańcuchów rozrządu D.I.D.

Gwarancja nie obejmuje w szczególności:
1. Łańcuchów rozrządu niezanitowanych fabrycznie. Łańcuchy w postaci roznitowanej są sprzedawane na wyraźne zapotrzebowanie rynku, ponieważ w bardzo wielu przypadkach wymiana łańcucha w wersji połączonej wiąże się z demontażem całego silnika. Wymiana łańcucha roznitowanego i połączenie go za pomocą narzędzi rekomendowanych przez producenta: DIDKM635; DIDKM7774 daje nam jednak pewność, że łańcuch został połączony zgodnie z technologią DAIDO KOGIO, a więc rozklepaniu bocznych krawędzi sworznia.
2. Normalnego zużycia eksploatacyjnego łańcucha.
3. Uszkodzeń powstałych w wyniku jego błędnego montażu.
4. Uszkodzeń powstałych w wyniku zaniedbania w konserwacji i obsłudze łańcucha lub motocykla.
5. Uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania motocykla jako pojazdu sportowego.
6. Uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania pojazdu jako wypożyczonego środka transportu.

Gwarancja na sprzedawany towar konsumpcyjny nie wyłącza ani nie zawiesza uprawnień kupującego z niezgodnością towaru z umową.

Zobacz Kymco w portalu Skuterowo.com